سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید آل یاسین ...
 
ثامن تم

 

امام مونسی دلسوز، پدری مهربان، و برادری همدل است.  امام رضا(ع)
 

دارالشفاست مرقد سلطان دین رضا
باید که رو به جانب دارالشفا کنیم
باشد سزا که بر در طب الرضا رویم

وانگاه درد خویش در آنجا دوا کنیم
ما را اگر به ساحت قدسش اجازه داد
آنجا ولا برای همه دست و پا کنیم
مهمان شویم جمله به دارالضیافه اش
بر خوان او نشسته دمی را صفا کنیم
بالجمله روز از شعف و شب ز روی جد

خود را در آستان رضا جابه جا کنیم
چون پیروی به ساحت کیوان رسید گفت
باید به پیروان علی اقتدا کنیم

 

من دارم میرم مشهد یاد همه وبلاگی ها هستم فعلا خداحافظ البته،تا جمعه در خدمتم اما شنبه 29/3/89 به مدت 10 روز وبلاگ آپ نمی شه.                                    ‏

                                                                                                                                            ‏یاعلی

 


سه شنبه 89/3/25 .:. 11:57 صبح .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر

 

سلام جام جهانی،خداحافظ غزه !!!




یکشنبه 89/3/23 .:. 10:21 صبح .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر


دل در گرو یار سفر کرده و دیده به راهش منتظر،تا از انتظار به در آید. صلی الله علیک یا اباصالح المهدی و السلام علیک و رحمة الله و برکاة. عزیز جان! در این اندیشه ام که جز سلام چه کنم برای خاطر عزیزت؟! فرشته ی قلبم سر در گوشم آورد و نجوا کرد برای فرجش دعا کن. دانستم که ندای قلبم به پشتوانه ای قوی،صادقانه پیامم داد. دستها را به دعا بر آستان ایزد منان بلند می سازم و فرجت را خواهانم ای مولای منتظر « چون خود فرمودی بر فرجت دعا کنم،سمعا و طاعتا». محبوبا دعایت می کنم و فرجت را از خدا گدایی می نمایم «تا بدانی چقدر دوستت دارم » عاشقانه و خالصانه،خسته از هجران،وصلت را طلب می کنم و می خوانم:
‏  « اللهم عجل لولیک الفرج  »
« و این شعار من است در انتظار که فریاد می زنم،تا جهانیان بدانند من نیز ممهور به مٌهر انتظارم »
نعمت وجودت را خداوند به هستی ارزانی فرمود و در کلامش خواندم« لئن شکرتم لا زیدنَّکم »
قلبم از داشتنت مسرور است و از ندیدنت مغموم « خدا را شکر که تو را دارم و بی تو همه نعمت ها را به باد فنا داده ام ».
بار الها! آرزویم این است که شکر زبانی و قلبیم را بپذیری و اعلام می دارم که هرگز نمی توانم تو را به پاس نعمت ولایت شکر کنم. عجز مرا در شکر بنگر و نعمتم افزون ساز و فرجش برسان.
دهانم را با گلواژه نام زیبایت معطر می سازم و آرزویم را به ظهورت مکرر می دارم به امید اینکه « زنگار گناه از قلبم رخت بر بندد و دلم به حیات جاوید واصل گردد ».
« تو را صدا می زنم و تعجیل در ظهورت را شمشیری می سازم تا شیطان را مرعوب خود سازد و رعشه را بر اندامش مسلط گرداند ».
یا صاحب الزمان! می دانم که « حقوقت بر من زیاد است » و همه عمر مدیونت هستم،اما هم اینک برای تسلی دل داغدار عرش،از غم غریبی و سکوت نبأ عظیم بیا. بیا که جهان چشم انتظار طلوع همه زیبائی هاست.


شنبه 89/3/22 .:. 12:1 عصر .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر

sheyatn parasti (178)

برنامه پروردگار این بود که با خلقت بنی آدم،از آنان موجوداتی بسازد که نماینده پروردگار باشندو قلب آنان را محلی برای انعکاس نور خود قرار دهد مانند آینه هائی صاف در برابر نور خورشید. ولی ابلیس لعین که با اختیار خود راه حق را کنار گذاشت و با پذیرش صفات زشت راهش را از راه راست الهی جدا کرد در اولین آزمایش و جلسه امتحان خود را رسوا نمود. و تو ای عزیز آیا می دانی که خدا هزاران سال قبل از خلقت حضرت آدم ارواح چهارده معصوم را خلق و آنان را تعلیم دهنده و معلم سه گروه قرار داد؟
ملائکه به عنوان کارگر و کارمندان پروردگار فاقد قوه ی غضب و شهوت و جن و انس،برخوردار از قوه ی عقل،غضب و شهوت. تا این دو گروه به مقام خلیفه الهی برسند.

در جلسه امتحان زندگی دنیا جن و انس امتحان گردیدن،آغاز جلسه امتحان با خلقت حضرت آدم و دستور سجده به او شروع شد ابلیس در اولین حرکت نمره صفر و بدبختی و جهالت را برای خود رقم زد. ریاست دانشگاه شیطان را طرد نمود و می گوید هرکس راه او را برود و گمراه شود مجازات می شود. زیرا بنا بوده ما مهندسینی واقعی (انسان صالح) تربیت کنیم و جلوی شیطان را بگیریم و تمامی این دانشگاه را مهیای ظهور امام زمان نماییم.

                    ‏   Metting   With   Diabolos          ‏
                       ‏ ‏اگر شیطان با شما حرف می زند ...
ابلیس می گوید که در جبهه ی حق که فرمانده آن امام زمان است 75 لشکر از لشکرهای عقل وجود دارد و در جبهه ی باطل که فرمانده اش من هستم نیز 75 لشکر جهل وجود دارد و من با استفاده از لشکرهایم به میان مردم نفوذ می کنم و با دقت و وسواس تمام می کوشم یک یک آنها را از پیروی و توجه به امام زمان باز دارم. می دانید چطور؟

چشمهایشان را به طرف صحنه های شهوت انگیز و حرام می کشانم،فیلم های شهوت انگیز را بین آنان رواج می دهم و صدای ترانه را در بین آنان محبوب می کنم. او می گوید البته خودم مستقیما این کار را نمی کنم بلکه من فرمانده هستم و سربازانم از جن و انس  که بنده پول و شهوات هستند زحمت من را کم کرده اند. من وقتی بخواهم جوان های یک کشور را در اختیار بگیرم به دوستان وفادارم از انسان ها و طاغوت ها تعلیم می دهم اگر می خواهید حکومتتان پا بر جا بماند مسائل شهوانی و لهو و لعب را در بین آنان گسترش دهید شیطان می گوید شیعیان بسیار خطرناکند،آنان با آنکه امام زمانشان را ندیده اند چنان مطیع مراجع تقلید هستند که جان خود را هم می دهند و من در جبهه های جنگ ایران و عراق این مطلب را دیده ام.                         ‏« ایران در راس حملات من قرار دارد ........... »


چهارشنبه 89/3/19 .:. 3:23 عصر .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر

بابا جون خوب اگه خدا حجت شو یاری می کنه،پس ما واسه چی باید واسه ظهور دعا کنیم؟ خود خدا که بهتر می دونه چه زمانی برای ظهور مناسبه،از اینا گذشته به قول بعضیا اصلا مگه دعای ما ارزشی داره؟ اگه قرار بود دعای ما بگیره تا حالا یه چیزی شده بودیم تازه اگه دعای ما اثری داشت حتما تا حالا ظهور کرده بود دیگه بی ربط می گم؟
جواب:درسته خدا بهتر می دونه چه زمانی واسه ظهور مناسبه و همچنین اگه اراده کنه هر کاری رو که بخواد انجام میده،اما خداوند توی قرآن فرموده: خداوند سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمی دهد تا اینکه آن قوم خود تغییر کنند. «سوره رعد/آیه11»
یعنی انسان چون موجودی است که خداوند به او اختیار و قدرت انتخاب داده باید خواهان هدایت و کمال باشه تا خداوند او را یاری کنه. وقتی که ما به آنچه از خوبی ها یقین داریم عمل کردیم و هرکار خلاف و بدی رو که یقین داریم خداوند نمی پسنده ترک کردیم و دست به دعا برداشتیم و از خدا خواستیم که امام زمانمون رو برسونه،این دعا کردن ما اعلام نیاز و آمادگی برای استقبال از حجت خداست.
فرض کن توی روستا مدرسه معلم نیست، اداره آموزش پرورش هم خبر داره. اما وقتی مردم همش نامه بنویسند،استشهاد محلی تهیه کنن و تقاضا کنن،با این کار به آموزش و پرورش اعلام اشتیاق و آمادگی برای حضور معلم در اون روستامی کنن.
پس ما باید دعا کنیم و با این دعا کردن علاوه بر اعلام آمادگی به خداوند،اظهار ارادت به امام زمان کردیم و اصلا خود به یاد آن حضرت بودن که یک راهش همین دعاست،برکات زیادی در زندگی ما داره.

اما اینکه گفتی آیا دعاهای ما اثری داره یا نه،البته که داره! مگه می شه آدم در خانه ی خدا رو بزنه و دست خالی برگرده؟ چه کسی از خدا کریم تر و مهربون تره؟ اما نکته اینجاست که ما نمی دونیم غیبت حضرت چندسال مقدر شده و چه مقدار از اون برای خاطر دعاها تخفیف داده شده. اما همین قدر می دونیم که با توجه به وعده های قطعی خداوند که در قرآن و احادیث آمده،دعا تاثیر داره. از این گذشته،اگه ادعا اثر نمی داشت خود امام زمان (عج) به دوستانشون سفارش نمی فرمودند که برای فرج من دعا کنید.
جمله ی معروفه که فرمودن: واکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فان فی ذلک فرجکم،برای فرج زیاد دعا کنید که با فرج من در کار شما گشایش پیدا می شود.«کمال الدین ص 485»
این رو هم اضافه کنم که خدا همه ی بنده هاشو دوست داره،همون طور که به همه روزی می ده و به فکر همه هست،دعای همه بنده هارو اجابت می کنه، مگر اینکه به صلاح اون ها نباشه یا خودشون با اعمال خودشون باعث حبس دعا بشن والاّ خدا لطف و کرم شو از هیچ کس دریغ نمی کنه.


یکشنبه 89/3/16 .:. 12:25 عصر .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر



مثل نور از آسمان می آید ... هفت آسمان را با شقایق ها و رازقی ها آذین بسته اند. هلهله ای برپاست در میان ملائک،که به یمن قدوم مبارک فاطمه جام عشقش را نوشیده اند و مست عطر بهشتیش شده اند. فاطمه می آید ... مادر تمام شقایق های عاشق،معنای جمال، مقصود و حبیبه ی خدا،همسر علی،مادر حسنین،ادامه ی نبی می آید ... می آید تا زمین و زمینیان را با نور وجود خود به بهشت دعوت کند ،وسجده های عاشقی را شرمنده ی خویش سازد،و محراب را در قامت بلند بی همتایش به زانو درآورد. می آید تا زن معنا بگیرد ... فاطمه می آید ...
میلاد با سعادت فاطمه ی زهرا(س) دخت پیامبر اکرم(ص) بر پیامبر و دوازده نور مقدس الهی(ع) همچنین شما  کاربر عزیز و گرامی مبارک

       ‏  ‏ودر ادامه ولادت فرزند آن بانوی بزرگ امام خمینی(ره) نیز را به شما تهنیت و شادباش می گویم انشاالله موفق و موید باشید.
                                                                                                                                       ‏‏یاعلی،منتظرالمهدی


چهارشنبه 89/3/12 .:. 9:24 عصر .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر



نگاه خسته و نگران مردم به افق خیره است و دل ها در تپش،گویا همگان گم کرده ای دارند و لحظه لحظه دیدارش را تمنا می کنند.

بعضی نیز چشم براهند،ولی نمی دانند چشم به راه چه کس!! تنها اضطرابی در قلبشان احساس می کنند که چون مشتی،آن را می فشارد و دلیلش را نمی دانند.

حیران و سرگردان در جاده زمان در حرکتند،بدون اینکه صاحب زمان را بشناسند و یا حتی بدانند که صاحب زمان حقی بر گردنشان دارد، مثل حق وجود و حق ادامه وجود!
ای مولای سبز پوشم،من چه می دانم حق وجود و بقا وجود یعنی چه،حق منعم بر متعنم و واسطه نعمت یعنی چه!
اما تو را یابن فاطمه،پسر پاره ی تن پیامبر (ص) می دانم.
صحیفه ی نور را گشودم و در دُر افشانیش دریافتم که اجر رسالت،محبت خاندان پیامبر(ص)است،پس تو را به حرمت حق خویشاوندی پیامبر (ص) دوست دارم،همانگونه که حسین فاطمه(س) را دوست دارم و در هر غروب خورشید،سرخی دلم را به سرخی آسمان گره می زنم و به سرخی خون به ناحق ریخته اش می گریم و طلوع سبزت را آرزو می کنم.
ای مهربان پدر! برایم از خداوند طلب عفو نما، به حق پدریت قسم که من از حق فرزندی تنها می توانم با زبانی الکن فرجت را از بی منتهای اله تمنا کنم،یا ابانا استغفرلنا ذنوبنا.
مرا به مهر ولایت تو می شناسند،صاحبم! اربابم! تو شایسته ی اربابی هستی و من متبرک به بندگی و غلامی تو، تو امام منی و من رعیت تو، وفا داریم را در بندگی،با دعا برای ظهورت اعلام می دارم.
اسم اعظم خدا! اهل الذکر تویی و ما نادان، و خدای عظیم ما را سفارش فرمود که چون نادانیم سوال از دانایان بپرسیم که شمائید، و سیر و سیاحت در آداب المتعلمین به من فهماند که معلم را بر متعلم حقی است، ای عالم معلم حقت را با نغمه ی انتظار و دعای فرج ادا می کنم و دستان پر از هیچم را به آسمان بیکران بلند می سازم و جای قدومت را با اشکهایم آب و جارو می کنم، نوای خسته از الهی عظم البلاء و برح الخفاء و . . .


دوشنبه 89/3/3 .:. 6:7 عصر .:. منتظرالمهدی «عج» .:. نظر
   1   2      >
.: Weblog Themes By SamenTheme :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 350363

دانلود آهنگ جدید