• وبلاگ : خورشيد آل ياسين ...
  • يادداشت : دل من و مادرم زهرا «ع» خون است ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 7 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ما هدفمان پياده كردن اهداف بين‌الملل اسلامي در جهان فقر و گرسنگي است. ما مي‌گوييم تا شرك و كفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستيم. ما بر سر شهر و مملكت با كسي دعوا نداريم. ما تصميم داريم پرچم «لا اله الاالله» را بر قلل رفيع كرامت و بزرگواري به اهتزاز درآوريم. و اي نيروهاي مردمي! هرگز از دست دادن موضعي را با تأثر و گرفتن مكاني را. با غرور و شادي بيان نكنيد كه اينها در برابر هدف شما به قدري ناچيزند كه تمامي دنيا در مقايسه با آخرت.
    پدران و مادران و همسران و خويشاوندان شهدا، اسرا، مفقودين و معلولين ما توجه داشته باشند كه هيچ چيزي از آنچه فرزندان آنان به دست آورده‌اند كم نشده است. فرزندان شما در كنار پيامبر اكرم(ص) و ائمه اطهارند. پيروزي و شكست بر آنان فرقي ندارد. امروز، روز هدايت نسل‌هاي آينده است. كمربندهاتان را ببنديد كه هيچ چيز تغيير نكرده است.
    امروز، روزي است كه خدا اين‌گونه خواسته است و ديروز خدا آن‌گونه خواسته بود و فردا ان‌شاءالله روز پيروزي جنود حق خواهد بود. ولي خواست خدا هر چه هست، ما در مقابل آن خاضع‌ايم و ما تابع امر خداييم و به همين دليل طالب شهادتيم و تنها به همين دليل است كه زير بار ذلت و بندگي غير خدا نمي‌رويم.
    مقام معظم رهبري، 29/11/1385

    با عرض سلام
    وبلاگ زيبا و پرمحتوايي داريد به وبلاگ منم سري بزنيد. منتظرتونم
    التماس دعا

    پاسخ

    سلام ، ممنون چشم حتما ... ياعلي
    مرا طلاي گنبد تو بي قرار مي‌کند
    کسي مرا به دوش ابرها سوار مي‌کند
    خيال مي‌کند که ديدن تو قسمتش شده
    همين کسي که دارد از خودش فرار مي‌کند

    ولادت با سعادت هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت حضرت ثامن الحجج علي بن

    موسي الرضا را بر شما مبارک . . .
    پاسخ

    ممنون بر شما هم مبارک باشه
    با سلام ... ممنون از اينکه به ما سر مي زنيد ... با شروع سال تحصيلي حوزه ها تقريبا ارتباطم با فضاي مجازي قطع شده ... پيرامون متن جديدتان جز شرمندگي از مولا چيزي ندارم بگويم ... نميدانم براي قيامت چه جوابي آماده کنم !!! دعا کنيد
    پاسخ

    سلام ... سر زدن که وظيفه هست ، دوست داشتم مطلب رو حتما بخونيد تا بالاي منبر و سر کلاس ها تون براي ديگران هم بيانش کنيد و التماس دعا ... ياعلي